10 ian. 2012

Iată ce mai facem noi în afară de citit, scris şi socotit (Clasa a III-a C)


Să ne prezentăm! Suntem elevii clasei a III-a C de la Colegiul Naţional „Vasile Goldiş” Arad. Suntem cei mai mici şcolari din clădirea liceului nostru. Acest lucru nu ne sperie ci ne încurajează să desfăşurăm multe activităţi în afară de ceea ce învăţăm în clasă: citit, scris şi socotit. 


Alături de doamna noastră Dolha Dorina, am participat la concursul „Călător prin Europa” cu desene, colaje şi o scenetă prezentată la deschiderea proiectului. 

Altă dată am participat, alături de liceeni, la un proiect despre ocrotirea naturii prin scenetă şi colaje realizate de noi.

Avem şi alte activităţi: l-am sărbătorit pe marele poet român Mihai Eminescu prin programul literar artistic numit „Dor de Eminescu” desfăşurat în sala bibliotecii liceului; în fiecare an la 8 Martie le sărbătorim pe mămici prin serbări.


Noi suntem parteneri cu alţi elevi, din alte şcoli. Cu aceştia facem corespondenţă prin scrisori, înregistrări pe CD, excursii şi întâlniri. Astfel, am fost la colegii de la Măderat unde am desfăşurat concursuri, am prezentat o piesă (poveste) şi ne-am simţit foarte bine. Au venit şi ei în vizită la noi. Altă dată am avut activităţi cu clasa I A de la Liceul de Artă „Sabin Drăgoi”, cu Grădiniţa P.P. nr 20. Cu aceşti copii am sărbătorit ziua de 24 Ianuarie la Biblioteca Judeţeană fiind alături de noi d-na Lucia Bibarţ. La Bibliotecă am expus lucrările noastre cu ocazia zilei de 1 Martie sau pentru Paşti.


Vom continua aceste activităţi şi vom organiza şi altele.Vă salutăm!

Învăţător Dolha Dorina.





















Un comentariu:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.