29 iun. 2010

Boată Edgar (VIII B)

În acest articol vă vom prezenta un elev pasionat de tenis de masă si rugby. Se numeşte Boată Edgar şi este elev în clasa a VIII-a B. El a răspuns la câteva întrebări formulate de eleva Lucaciu Laura (XI A).

La publicarea acestui material a ajutat şi eleva Bodea Lavinia (XI E).

1. De la ce vârsta practici aceste sporturi, tenis si rugby?

11 ani

2. Care au fost performanţele tale de până acum?

La rugby am obţinut locul I la un concurs naţional organizat cu ocazia zilei de 1 iunie. La tenis am obţinut un loc II la un concurs internaţional organizat la Chişinău Criş. La acest concurs au participat sportivi din 6-7 tari.

3. Ce înseamna pt tine faptul ca ai ajuns obţinut aceste rezultate?

E un lucru important. Mi-am dorit foarte mult sa obţin cel puţin o medalie

4. Orice sportiv, pentru a excela, trebuie sa depună mult efort. Cât de mult ai muncit pentru a ajunge aici?

Mă antrenez atunci când doresc, zilnic, 4-5 ore pe zi, de la 14-20 uneori şi mai mult.

5. Iti face placere sa practici aceste sporturi? Ce crezi că au special?

Fac aceste sporturi din plăcere, îmi plac foarte mult. Mă distrez, îmi place tenisul deoarece îl apreciez pe antrenorul meu. Îmi place să merg în cantonamente, să mă simt bine cu colegii.

6. Esti elev al Liceului Teoretic "Vasile Goldis", un liceu de elită, exigent. Cum reuşeşti să te împarţi între şcoală şi aceste sporturi?

Pe primul loc consider că este şcoala, dar reuşesc să-mi fac timp şi pentru sporturi. După terminarea orelor mă duc la antrenament până seara. Temele mi le fac seara, după terminarea antrenamentelor.

7. De ce tenis de masă? De ce rugby?

Am ales aceste sporturi deoarece mi se par interesante si sunt distractive. Prima dată am jucat tenis în parc, acum doi ani, şi pur şi simplu m-a atras acest sport. Rugby, prima oară, am jucat cu colegii mei şi mi-a plăcut faptul că ne-am distrat şi că am făcut o echipă bună, acest lucru ne-a unit mai tare.

8. Ce faci în timpul liber?

În timpul liber îmi place să ies cu prietenii în oraş, să merg la antrenamente, să fac fotografii, să mă joc pe calculator, lucruri pe care le fac copiii din ziua de astăzi.

9. Cum priveşti sportul prin prisma propiei persoane?

Sportul este benefic pentru sănătate, te ajută să-ţi faci prieteni, să-ţi faci un viitor în viaţă. Este o modalitate plăcuta de a-ţi petrece timpul liber.

10. Liceul e mândru că are un astfel de elev, un sportiv de performanţă. Tu eşti mulţumit de acest liceu?

Sunt foarte mulţumit pentru că profesorii sunt înţelegători, activi, sunt mulţi profesori tineri care te fac să te simţi bine la oră.

11. Mai ai un an şi termini generala. Ce vei face mai departe?

Vreau să continui liceul aici, apoi mi-am propus să fac Facultatea Politehnică din Timişoara.

12. Un mesaj pt cei care vor sa urmeze aceste sporturi.

Să fie perseverenţi, ambiţioşi, chiar dacă pierd, să nu abandoneze sporturile. Eu am practicat aceste sporturi doi ani fără să câştig nimic, iar acest lucru m-a determinat sa excelez.

13. Care este persoana care a avut un rol important în formarea ta ca sportiv?

Profesorul meu Roman Bogdan. Este un om deosebit, talentat, priceput, care se implică cu atenţie în formarea fiecărui sportiv.







Niciun comentariu: