20 sept. 2015

Întâlnirea Tinerilor Ortodocși din Europa

               În perioada 4-7 septembrie, la Cluj Napoca a avut loc Întâlnirea Tinerilor Ortodocși din Europa. La această manifestare au participat și elevi din școala noastră: Bocșa Cristian (X A), Brotac Laurențiu (X D), Cătană Paul (XI E), Blaga Adeluța (absolventă XII E), Baidoc Ancuța (IX C) și Nan Maria Antonia (IX C).
                Iată ce spune Laurențiu despre această experiență: ”Am plecat din Arad vineri dimineața, însoțiți de 2 îndrumători: părintele Nan și parintele Sirca. Am ajuns  la destinație în aceeași zi și am fost cazați la campusul Hașdeu din Cluj-Napoca.
   În prima seară, am participat la festivitatea de deschidere a întâlnirii, care s-a desfășurat în fața Catedralei Ortodoxe din Cluj-Napoca, unde au fost prezenți aproximativ 6000 de tineri ortodocși din întreaga țară și din toată Europa. Pe parcursul acestor frumoase zile am participat la multe activități interesante, am vizitat întreg centrul Clujului și multe alte locuri, am cunoscut multe persoane cu care am petrecut într-un mod foarte plăcut acest timp și cu care țin legătura și acum.
   Excursia s-a încheiat în dimineața zilei de luni, odată cu terminarea festivității de încheiere a Întâlnirii Tinerilor Ortodocși din Europa și cu plecarea spre Arad. La sosire, ne-am luat cu toții rămas bun.
   A fost o experiență foarte plăcută si interesantă la care aș participa din nou.” 
                










Niciun comentariu: