6 aug. 2013

Cercul de Ecologie, la sfârșit de an școlar


Mult aşteptata festivitate de premiere a membrilor cercului de ecologie a avut loc pe data de 27 mai 2013, în Sala Festivă a şcolii începând cu ora 13:00. Aici, reprezentanţii fiecărei clasei, însă şi membrii propriu-zişi ai cercului, în număr de peste 50, au vizionat o prezentare powerpoint cu toate activităţile realizate atât în anul 2011-2012, cât şi în anul 2012-2013, când cercul a fost înfiinţat oficial.
De asemenea, elevii aflaţi alături de profesorii coordonatori, doamna profesoară de fizică Lazăr Gabriela şi domnul Grovu Dan, însă şi de domnul prof. Costina Daniel, susţinător convins al ecologiştilor, au aşteptat cu nerăbdare să fie premiaţi cu diplome pe măsura gradului de activitate ilustrat în acest an, astfel, s-au acordat trei tipuri de titluri: titlul de ,,membru’’ al cercului, care presupune o activitate relativ redusă dovedită în cerc, titlul de ,,participant activ’’, echivalent al premiului 2 şi titlul de ,,voluntar’’, cel mai prestigios dintre toate, întrucât acesta marchează o activitata constantă şi foarte bună aratată în ,,grupul verde’’ menţionat.
De la elevi de gimnaziu şi până la cei de liceu, aceştia s-au arătat mulţumiţi de realizările lor şi de faptul că au putut duce încă un an ecologic la bun sfârşit. Au putut servi şi nişte dulciuri, iar acest fapt i-a bucurat şi mai tare.
Îmi doresc din tot sufletul ca această tradiţie a cercului să dăinuiască şi peste ani, să se dezvolte şi să ia o amploare tot mai mare pe an ce trece, deoarece mediul înconjurător e ceva pentru care merită să lupţi, fiindcă el ne priveşte pe toţi.
Termin liceul cu gândul că am reuşit să las ceva frumos în urmă... un vis la care nimeni nu spera şi pe care l-am transformat în realitate datorită elevilor acestora minunaţi şi a următorilor profesori: doamna prof. Lazăr Gabriela, domnul prof. Grovu Dan şi domnului prof. care mi-a furnizat diplomele, deci posibilitatea de a-mi premia colegii, domnul Sabin.
Ori de câte ori înmânam câte o diplomă în cadrul festivităţii, primeam în schimb, o privire caldă, un sincer ,,mulţumesc’’ şi chiar câte o îmbrăţişare, fapt care mi-a arătat că indiferent de munca depusă, roadele au fost pe măsură...şi au fost atât de dulci încât mi-au îmbălsămat sufletul şi amintirea pentru tot restul zilelor mele. Sper ca şi în viitorul apropiat să avem din ce în ce mai mulţi voluntari, care să transmită un mesaj universal: acela de apărare a căminului nostru, al tuturor, care este TERRA!C ât despre mine...eu am primit cel mai frumos premiu, o diplomă şi o medalie de onoare pentru iniţiativă şi muncă alături de o sumedie de clipe frumoase, pe care le voi povesti şi eu copiilor mei când aceştia vor fi de seama mea...
Anul ecologic 2012-2012 se încheie, dar acest lucru e doar începutul a ceea ce va urma!


Diaconescu Roxana

Niciun comentariu: