3 mar. 2011

Ştricu - Familia mea [micROphone(2011)]


Va prezentam cateva melodii compuse de elevul Hopitea Petru din clasa a IX-a A. Este poreclit Stricu si este pasionat de muzica hip-hop.



FAMILIA MEA (versuri)

Stii, am o familie de nota unsprezece

Orice bine fac imi spun bravo Striculee

Imi ridica moralul cand e cazut in adancuri

Vreau sa-i descriu, da` nu stiu daca am destule randuri.

In primul rand parintii mei, ingeri protectori

In sufletul si mintea mea mereu nemuritori

Ca orice parinti, ocrotitori

Cand fac prostii, cercetatori

Ajung la sora mea, micuta si prostuta

Da pe cat de rea e , ramane sora mea dragutza

O iubesc, o apar, chiar daca n-o arat

Ne certam si noi, nu spun mai mult de-atat.

Acum bunicii, aia batrani si mici

Care au pus bazele acestei familii

Bunicul, ce-a luat spada si-a plecat in lume

Bunica, care cand era suparat ii zicea glume.

Refren:

Dumnezeule, tie iti multumesc

Ca mi-ai daruit in lume tot ce imi doresc

Mai da-mi sanatate, daca se poate

Ca pe restu, le fac Doamne pe toate.



Verisorii, aia fortosi, muncitorii

Daca pot spune si asa, furatorii

Verisoarele, muncitoare, casnice

Destepte, istete, smechere, harnice.

Ajung la prieteni, respect si pentru ei

Cei ce m-ajuta sa ma ridic fara lei

Frati, mereu respectati cei adevarati

I-am gasit greu intr-o turma de ratati.

Apoi vine ea, stii, faptura aceea

Fata viselor mele, superioara lui Galatea

Ingerasul ce mereu imi impune ideea

Ca ea e shefa! Deci shefa e ea!

Mi-as da viata, inima, orice ar vrea

Sa fie fericita frumoasa printesa mea

Cum ziceam, impreuna orice s-ar intampla

Langa sufletul tau si langa inima ta.

Niciun comentariu: