13 feb. 2010

Ascultând de Dumnezeu

Doamna profesoară de Limba Română Macovei Voichiţa a publicat a treia sa carte. Este o carte de meditaţii duhovniceşti cu titlul: Ascultând de Dumnezeu. Iată un fragment din carte: "Până în urmă cu câţiva ani, Dumnezeu era pentru mine o idee ca multe altele despre care am învăţat la şcoală, la facultate, etc. Nu mă gândeam măcar o clipă că Dumnezeu are un anumit fel de a se manifesta pe pământ, în oameni, un fel aparte, special, de care voi putea şi eu să îmi dau seama, de care să mă bucur în acelaşi timp. Ştiu că există foarte mulţi oameni în jurul nostru care, la fel ca mine odinioară, nu au ajuns să Îl conştientizeze pe Dumnezeu, nu au ajuns să înţeleagă manifestările Sale în această lume ".



Alte apariţii editoriale:

Şi eu am ales drumul cel bun

CODUL LUI DA VINCI - romanul antibiblic

Niciun comentariu: